Izan nahi dugun hori, lortu nahi dugun hori, behar dugun hori eskura ez daukagunean hasten gara amesten... beraz amestu dezagun elkarrekin...

2006-06-15

IZENA eta/ala/edo/vS. IZANA


zenbait kultura eta garai desberdinetan estuki sinistu izan da izenak izana baldintzatzen duela, izenak izanaren isla izan behar duela. baina hala ote? izenak izana baldintzatzen al du? hala bada, izena indar handiko zer bat da eta kontu handiz aztertzekoa ondorioz.....eta hala bada... eta nire izenak bai mutil, txakur zein poniak (BAITA FOKAK) izendatzeko balio duelarik.. zein izango zatekeen nire izana? agian, Nahia izenak horrenbeste izaki izendatzeko balio izateak esan nahi du animali, gizon zein emakumeak maila berean gaudela...agian... edo agian, jabeen edo/eta gurasoen erabaki guztiz menturazkoa besterik ez da...dena den... Euskaltzaindiaren arabera nire izena hau da: Hitz arrunta, euskaraz duen esanahiagatik usu ponte izentzat erabilia. Aldaerak: Gure eta Nahikari. eta Euskaltzaindiak dionari jarraiki.....Nahia izena emakume izena da... beraz, asko sentitzen dut mutilei Nahia izena jarri dioten gurasoengatik....emakumezko izan bat gizonezko gorputz bati esleitu zieten eta.eta zuk...badakizu zer esan nahi duen zure izenak? eta zure izenak zure izana baldintzatzen ote duen? http://www.euskaltzaindia.org/eoda/index.asp?hizkuntza=eu&onoma=izenak hor duzu zure izena bilatzeko aukera... izana... izana zuk zeuk aztertu eta bilatu beharko duzu.kontu bitxia zinez

1 comentario:

Anónimo dijo...

txapas!!! ez dakit ze idatzi ze ez det dena irakurri. gehiegi idatzi dezu nik irakurtzeko. gutxio idatzi ta argazki gehio jarri. muxuk ta ondo segi.