Izan nahi dugun hori, lortu nahi dugun hori, behar dugun hori eskura ez daukagunean hasten gara amesten... beraz amestu dezagun elkarrekin...

2006-08-02

zuei...zaretenak izateagatik....

duela aste batzuk idatzi bat egin nuen zuei eskainia, zuek ematen zenidatena eskertzen, zein garrantzitsuak zineten adierazten.....bai, lehenaldia erabiltzen ari naiz....eta lehenaldia erabiltzen dut, erabiltzera behartu nauzuelako...zuek.....zaretenak zaretelako.....nire pazientziarekin ahal izan duzue.....behar zaituztedanean ez egoteagatik, detaile txiki bat izateko gai ez zaretelako, beti ondoan izango zintuztedala sinestarazi eta hala izango ez dela erakutsi didazuelako......zaretenak zaretelako.zaretenak zaretelako ez dut nire aldetik indar gehiago jarriko merezi ez duen harreman batean, zuek bezain inpertsonal eta bihozgabea izango naiz zuekin.....zaretenak zaretelako.onera egoten ez dakizuelako eta hitz egin arren ez zaretelako konturatzeko gai.....zaretenak zaretelako.nire aldetik onena opa dizuet eta irri handi batek argitu ditzala zuen egun guztiak...zaindu zaitezte.pena da, baina ez naiz zuek bezain bihozgabea izateko gai..... zuek ematen ez didazuen guztia, eman beharko zenidaketena, harreman batean hartzeaz gain eman ere egin behar delako... beste nonbait bilatuko dut behar dudana......dena den, beti izango zaituztet bihotzean, une onak gordeko ditut eta arren, ez daitezela horiek bukatu (argi dago txarretan egoten ez dakizuela eta...)... zuei, zaretenak zaretelako......ondo segi

No hay comentarios: