Izan nahi dugun hori, lortu nahi dugun hori, behar dugun hori eskura ez daukagunean hasten gara amesten... beraz amestu dezagun elkarrekin...

2006-08-02

burokrazia, papeleoa...

beno, mezu labur eta zuzen bat gizarte perfektu hau gidatzen duen burokraziari......eta diruari, diruzaletasunari eta pertsona arima eta sentimenik gabekoei.lan istripu bat izaten duzunean, nik dakidala, istripua izan duenak jakingo du mina duen eta non duen ezta? ez du medikuak jakingo mina noiz amaitu zaion eta noiz duen lanean berriz hastea ezta? baina ez, medikuak mutuaren alde egingo du eta nahiz eta zuk ezin izango duzun orduerdi baina gehiago zutik egon lanera bidaliko zaituzte, bizitza normala egiteko esango dizute.... bai......ni saiatuko naiz....... baina beno, ez naizenean 2 kilo eskutan hartzeko gai, orduerdi zutik ez badut jasaten min izugarria dudalako........bizitza normala egitea nahiko zaila izango zait....ez baina beno, jasan beharko.......total.........begirale baten lana oso sinplea omen......bai, izanen da, batez ere egunean 24 orduko lana denean, egun osoa oinez, korrika, igerian, puenting, eskalada, piragua, tirolina... egin behar dituzunean.... bai, oso sinplea da 12-14 urteko 106 ume kontrolatzea.....oso sinplea izango da, baina nik, bizkarra horrela daukadalarik, hondartzara joateko gai ere ez naizelarik......ez dut uste gauza sinple guzti horiek egiterik izango nukeenik......dena den, eskerrik asko mediku txit agurgarri horri, nire bizkarraren errekuperazio osoa baldintzatzeagatik, eta ziurrenik, bizitza guztirako baldintzatzeagatik........ mila esker.

zuzenketa eta aipu txiki bat gehiago besterik ez...... gaztea izateagatik sinesgarritasunik ez izatea gizarte honetan tristea ere bada... gaztea naiz bai, baina mina daukadala ez didate sinesteko gurasoek baieztatzen ez badute..... oso tristea eh

No hay comentarios: